Αποστολές σε Ελλάδα και Κύπρο

Abacus Brands VR Science Lab Επιστημονικό σετ εικονικής πραγματικότητας του καθηγητή Maxwell – Πλήρης Έκδοση – Περιλαμβάνει Γυαλιά VR

Τιμή: 63,10€

Διαθέσιμο - Άμεση Αποστολή (*)
(*) Το προϊον βρίσκεται στην αποθήκη μας και μεσολαβούν μία με δύο εργάσιμες για να αποσταλεί στο σπίτι ή στο γραφείο σας, καθώς και για την παραλαβή του από το κατάστημά μας.
Κωδικός προϊόντος: 6113528

Η εικονική πραγματικότητα ζωντανεύει αυτό το βιβλίο 64 σελίδων, διδάσκοντας 25 επιστημονικά projects βήμα προς βήμα σε μια εύκολη και διασκεδαστική μορφή εκμάθησης! Περιλαμβάνει γυαλιά εικονικής πραγματικότητας. Από τη χημεία έως τη φυσική, αυτό το μοναδικό εκπαιδευτικό παιχνίδι προσφέρει βασικές επιστημονικές αξίες που ενθαρρύνουν τη θεμελιώδη και υγιή κατανόηση βασικών επιστημονικών εννοιών.

Από τη χημεία έως τη φυσική, αυτό το μοναδικό εκπαιδευτικό παιχνίδι προσφέρει βασικές επιστημονικές αξίες που ενθαρρύνουν τη θεμελιώδη και υγιή κατανόηση βασικών επιστημονικών εννοιών 25 πρακτικά επιστημονικά έργα με οδηγίες βήμα προς βήμα επαυξημένης πραγματικότητας!

Το VR Science Lab της Abacus Brands ξεχωρίζει γιατί:

• Αποτελεί μια απόλυτα καθηλωτική μαθησιακή εμπειρία! - Η εικονική πραγματικότητα ζωντανεύει αυτό το βιβλίο 64 σελίδων, διδάσκοντας 25 επιστημονικά έργα βήμα προς βήμα σε μια εύκολη και διασκεδαστική μορφή εκμάθησης!
  • Παιδιά μάθετε, βιώστε, παίξτε! - Από τη χημεία έως τη φυσική, αυτό το μοναδικό εκπαιδευτικό παιχνίδι προσφέρει βασικές επιστημονικές αξίες που ενθαρρύνουν τη θεμελιώδη και υγιή κατανόηση βασικών επιστημονικών εννοιών
  • Βήμα προς βήμα Βιντεο - Μπείτε στην επαυξημένη πραγματικότητα καθώς οι εικόνες μετατρέπονται σε βίντεο ακριβώς στη σελίδα! Αναπτύξτε τις δεξιότητες και την αυτοπεποίθηση για την εκτέλεση επιστημονικών πειραμάτων και, στη συνέχεια, μπείτε στο εργαστήριο εικονικής πραγματικότητας του καθηγητή Maxwell για να δείτε την επιστήμη σε δράση!
  • Περιέχεται στη συσκευασία ένα σετ γυαλιών VR - Περιλαμβάνει ένα ζευγάρι γυαλιά εικονικής πραγματικότητας για να δημιουργήσετε μια καθηλωτική εμπειρία εκμάθησης. Κατεβάστε τη δωρεάν εφαρμογή για κινητά στο Apple Store ή Google Store και χρησιμοποιήστε οποιοδήποτε smartphone για να ξεκινήσετε! Όλες οι συσκευές smartphone έχουν δοκιμαστεί για να χωρούν στα γυαλιά, συμπεριλαμβανομένων των τηλεφώνων "max" και plus size. Γυαλιά μη συμβατά με tablet!
  • Γλώσσα βιβλίου και εφαρμογής: Αγγλικά
  • Τι περιλαμβάνεται στο κουτί - Αυτό το σετ 48 τεμαχίων περιλαμβάνει όλα όσα χρειάζεστε, όπως ποτήρια, μεζούρες, μαγειρική σόδα, πινέλο και πολλά άλλα για να βουτήξετε αμέσως στη γνώση και να ζήσετε τα projects αμέσως, καθιστώντας το ένα απόλυτο σετ παιδικών παιχνιδιών VR! (σημείωση: απαιτούνται κάποια επιπλέον είδη οικιακής χρήσης)
Το VR Science Lab App είναι συμβατό με iOS & Android συσκευές. Τα παιχνίδια STEM επαυξημένης πραγματικότητας αποτελούν το ιδανικό δώρο για τα παρατηρητικά παιδιά, εξάπτουν τη φαντασία τους και ικανοποιούν την περιέργεία τους. Βοηθούν την ανάπτυξη γνωστικών δεξιοτήτων και βελτιώνουν τις ικανότητες των παιδιών! Για ηλικίες 8 έως 12 ετών.

Περιεχόμενα συσκευασίας:

• 1 σετ VR Goggles
  • 1 βιβλίο 64 σελίδων
  • Υλικά για πειράματα (περί τα 48 υλικά)