Γρίλια Subwoofer - Audison Voce AV GR10
Audison AV GR10 Προστατευτικό Υπογούφερ 10" 250mm. Προστατέψτε τα υπογούφερ από καταστροφές με το AV GR10,ιδανικό για τα υπογούφερ της σειράς Voce.
περισσότερα...Ανταλλακτικό Tweeter (Κάψα) – Hertz VC 44
Ειδικό ανταλλακτικό πηνειό φωνής για το Tweeter ST 44, Τεμάχιο
περισσότερα...Subwoofer Αυτοκινήτου – Hertz Mille MPS 300 S4
Το ρηχό υπογούφερ MPS 300 S4 έχει σχεδιαστεί για να επιτυγχάνει εξαιρετική απόδοση ακόμα και όταν υπάρχει πολύ λίγος διαθέσιμος χώρος για την εγκατάσταση του κουτιού του υπογούφερ. Το MPS 300 είναι βελτιστοποιημένο για να λειτουργεί σε εξαιρετικά συμπαγή σφραγισμένα κουτιά ξεκινώντας από μόνο 22,7 Lt (0,8 Cf). Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένα περίβλημα υπογούφερ κάτω από τον πίσω πάγκο των pickup trucks, όπου ο χώρος -και το ύψος- είναι περιορισμένοι. Το υπογούφερ Mille PRO έχει αναλογία βάθους/απόδοσης που δεν είχε επιτευχθεί ποτέ στο παρελθόν, χάρη στην εντυπωσιακή χωρητικότητα εκδρομής κώνου, η οποία είναι 20% υψηλότερη από μια παραδοσιακή σχεδίαση. Αυτός ο εξαιρετικός στόχος έχει επιτευχθεί χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό της ομάδας ανάρτησης που διαθέτει μια ειδική δομή στήριξης για την αράχνη και το πηνίο. Αυτή η λύση έχει επιτρέψει την κίνηση της μαγνητικής ομάδας προς τα μέσα, μειώνοντας το βάθος και ταυτόχρονα μεγιστοποιώντας τη γραμμική διαδρομή του κώνου.
Subwoofer Αυτοκινήτου – Hertz Mille MPS 300 S2
Το ρηχό υπογούφερ MPS 300 S2 έχει σχεδιαστεί για να επιτυγχάνει εξαιρετική απόδοση ακόμα και όταν υπάρχει πολύ λίγος διαθέσιμος χώρος για την εγκατάσταση του κουτιού του υπογούφερ. Το MPS 300 είναι βελτιστοποιημένο για να λειτουργεί σε εξαιρετικά συμπαγή σφραγισμένα κουτιά ξεκινώντας από μόνο 22,7 Lt (0,8 Cf). Χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι ένα περίβλημα υπογούφερ κάτω από τον πίσω πάγκο των pickup trucks, όπου ο χώρος -και το ύψος- είναι περιορισμένοι. Το υπογούφερ Mille PRO έχει αναλογία βάθους/απόδοσης που δεν είχε επιτευχθεί ποτέ στο παρελθόν, χάρη στην εντυπωσιακή χωρητικότητα εκδρομής κώνου, η οποία είναι 20% υψηλότερη από μια παραδοσιακή σχεδίαση. Αυτός ο εξαιρετικός στόχος έχει επιτευχθεί χάρη στον έξυπνο σχεδιασμό της ομάδας ανάρτησης που διαθέτει μια ειδική δομή στήριξης για την αράχνη και το πηνίο. Αυτή η λύση έχει επιτρέψει την κίνηση της μαγνητικής ομάδας προς τα μέσα, μειώνοντας το βάθος και ταυτόχρονα μεγιστοποιώντας τη γραμμική διαδρομή του κώνου.