
Ενισχυτής Αυτοκινήτου – Hertz CP 4.800
Ανεβάστε τη γραμμή ποιότητας ήχου με το Hertz CENTO POWER CP 4.800, με πιστοποίηση Hi-Res Audio για απόκριση συχνότητας από 10 Hz έως 41 kHz, παρέχοντας ποιότητα ήχου που αποτυπώνει κάθε απόχρωση της μουσικής σας. Αυτό το μοντέλο συνδυάζει υψηλή αναλογία ισχύος προς μέγεθος με απόδοση μεγαλύτερη από 85%, ενσωματωμένη σε ανθεκτική θήκη χυτού αλουμινίου για κορυφαία απόδοση και κομψή εμφάνιση. Αυτός ο ενισχυτής τεσσάρων καναλιών συνδυάζει την υψηλή αναλογία ισχύος προς μέγεθος με μια ανθεκτική θήκη χύτευσης αλουμινίου, παρέχοντας κορυφαία απόδοση και κομψή εμφάνιση. Οι πλήρεις συνδέσεις Plug & Play εξασφαλίζουν εύκολη εγκατάσταση, ενώ τα προηγμένα φίλτρα crossover και οι επιλογές ενίσχυσης μπάσων επιτρέπουν την προσαρμοσμένη προσαρμογή του ήχου. Είναι ιδανικό για ηχοφίλους που αναζητούν ένα συνδυασμό λειτουργικότητας και κομψής σχεδίασης στο ηχοσύστημα του αυτοκινήτου τους.

Ηχεία Αυτοκινήτου – Audison Voce AVK 6S II
Technical Specs LF
Technical Specs HF
Electric-acoustic Specs LF
Kit Tech Data
General
Dimensions

DD AUDIO - 712f D2
Η σειρά 700f προσφέρει μια ευρεία γκάμα από τα πιο δημοφιλή Power Tuned Subwoofer της DD AUDIO που έχουν σχεδιαστεί για αξιοσημείωτο χειρισμό ισχύος, ώστε να είναι ένας καθημερινός οδηγός για σοβαρούς μπασάδες. ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ «ΣΤ» Οι προηγούμενες αναθεωρήσεις των υπογούφερ της Σειράς 600, 700 και 800 τα έκαναν μεγαλύτερα και καλύτερα και σε αυτήν την τελευταία αναθεώρηση «f» λαμβάνουν σημαντικές βελτιώσεις θερμικής ψύξης που έχουν σχεδιαστεί με ακρίβεια, μαζί με κάποιες σχεδιαστικές εργασίες που είναι κυριολεκτικά αιχμής. ΘΕΡΜΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ Τα υπογούφερ αναθεώρησης «f» σχεδιάστηκαν ειδικά για να παρέχουν βελτιωμένη θερμική μεταφορά. Η ψύκτρα αλουμινίου διπλής βαθμίδας λειτουργεί για να μεταφέρει τη θερμότητα μακριά από τα μαλακά εξαρτήματα, σε ανοιχτούς θαλάμους όπου το Σύστημα Ψύξης Ελεύθερης Ροής σπρώχνει μέσω ψυχρότερου επαγόμενου αέρα προκειμένου να αποβάλει αυτή τη θερμότητα. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ XMAX Καθώς το πάχος της επάνω πλάκας αυξανόταν, η περιέλιξη του πηνίου φωνής επιμηκύνονταν για να κρατήσει περισσότερο σύρμα πηνίου στο κενό. Περισσότερο σύρμα πηνίου που περιβάλλεται τόσο από χάλυβα κινητήρα όσο και από αλουμίνιο billet τραβάει περισσότερη θερμότητα μακριά από το πηνίο σε όλες τις συνθήκες, βελτιστοποιώντας την ηλεκτρική απόδοση σε μακροχρόνια χρήση. Το αυξημένο Xmax και η εκδρομή απαιτούσαν βελτιώσεις στο κινούμενο σύστημα, επομένως έχουν σχεδιαστεί ψηλότερα περιβάλλοντα και η αράχνη έχει τελειοποιηθεί για να βελτιστοποιηθεί πλήρως η νέα σχεδίαση του κινητήρα. Τα ψηλότερα περιμετρικά είναι διπλά ραμμένα σε μη συμπιεσμένους κώνους με υαλοβάμβακα. Διπλό στρώμα, πολλαπλές αράχνες συνεχίζουν την παράδοση DD της μακροχρόνιας αντοχής.
Τεχνικά Χαρακτηριστικά:

DD AUDIO - 712f D4
Η σειρά 700f προσφέρει μια ευρεία γκάμα από τα πιο δημοφιλή Power Tuned Subwoofer της DD AUDIO που έχουν σχεδιαστεί για αξιοσημείωτο χειρισμό ισχύος, ώστε να είναι ένας καθημερινός οδηγός για σοβαρούς μπασάδες. ΑΝΑΘΕΩΡΗΣΗ «ΣΤ» Οι προηγούμενες αναθεωρήσεις των υπογούφερ της Σειράς 600, 700 και 800 τα έκαναν μεγαλύτερα και καλύτερα και σε αυτήν την τελευταία αναθεώρηση «f» λαμβάνουν σημαντικές βελτιώσεις θερμικής ψύξης που έχουν σχεδιαστεί με ακρίβεια, μαζί με κάποιες σχεδιαστικές εργασίες που είναι κυριολεκτικά αιχμής. ΘΕΡΜΙΚΗ ΜΕΤΑΦΟΡΑ Τα υπογούφερ αναθεώρησης «f» σχεδιάστηκαν ειδικά για να παρέχουν βελτιωμένη θερμική μεταφορά. Η ψύκτρα αλουμινίου διπλής βαθμίδας λειτουργεί για να μεταφέρει τη θερμότητα μακριά από τα μαλακά εξαρτήματα, σε ανοιχτούς θαλάμους όπου το Σύστημα Ψύξης Ελεύθερης Ροής σπρώχνει μέσω ψυχρότερου επαγόμενου αέρα προκειμένου να αποβάλει αυτή τη θερμότητα. ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ XMAX Καθώς το πάχος της επάνω πλάκας αυξανόταν, η περιέλιξη του πηνίου φωνής επιμηκύνονταν για να κρατήσει περισσότερο σύρμα πηνίου στο κενό. Περισσότερο σύρμα πηνίου που περιβάλλεται τόσο από χάλυβα κινητήρα όσο και από αλουμίνιο billet τραβάει περισσότερη θερμότητα μακριά από το πηνίο σε όλες τις συνθήκες, βελτιστοποιώντας την ηλεκτρική απόδοση σε μακροχρόνια χρήση. Το αυξημένο Xmax και η εκδρομή απαιτούσαν βελτιώσεις στο κινούμενο σύστημα, επομένως έχουν σχεδιαστεί ψηλότερα περιβάλλοντα και η αράχνη έχει τελειοποιηθεί για να βελτιστοποιηθεί πλήρως η νέα σχεδίαση του κινητήρα. Τα ψηλότερα περιμετρικά είναι διπλά ραμμένα σε μη συμπιεσμένους κώνους με υαλοβάμβακα. Διπλό στρώμα, πολλαπλές αράχνες συνεχίζουν την παράδοση DD της μακροχρόνιας αντοχής.